Firemní kultura, komunikace, design, produkt – všechny tyto prvky reprezentují společnost na marketingovém bitevním poli. Firemní identita ovlivňuje vaši úspěšnost, ale také utváří pohled vašich zákazníků a partnerů, proto je nezanedbatelnou částí správného fungování vaší firmy. I kostým vaší hostesky by měl korespondovat s vaší firemní identitou.
Co by měla firemní identita splňovat?
– měla by být jednotná a originální
– lehce rozpoznatelná
– snadno zapamatovatelná
– využívat jednotní vizuální styl
– pod jednotnou filosofií by měli vystupovat všichni vaši zaměstnanci
Co získáte kvalitní firemní identitou?
– lidé vás budou chápat jako důvěryhodného partnera s jasnou vizí
– zákazníci vás snadno odliší od ostatních značek
– stanete se zapamatovatelnějšími a lépe vstoupíte do povědomí zákazníků
– dodá vaší společnosti punc profesionality
Zvláště důležitou roli hraje grafická podoba prezentace vaší společnosti.
A co přesně spadá pod korporátní design? V prvé řadě logo, barvy, písmo a tiskopisy, které reprezentují firemní vizi a její zaměření. Ale rovněž zde patří prostory společnosti nebo oblečení zaměstnanců.
První dojem je neopakovatelný a neměli by jste ho podcenit. Korporátní design je tváří vaší společnosti, je to obal, který v prvním momentě prodává.
Potřebujete na svou akci kostýmy v konkrétních barvách? Rády vám pomůžeme!