Chystáte vaši firmu, produkty či službu propagovat na veletrhu? Dejte vědět, že tam budete. Samotná propagace pořadatele veletrhu nezaručí váš úspěch na veletrhu. Jak podpořit vaši účast na veletrhu co nejlepším možným způsobem? Nejprve si musíte zvolit vhodné komunikační kanály a jasně identifikovat svůj cíl.
Propagace na veletrhu jako takovém nestačí. Co ještě je třeba zařídit?
informujte média prostřednictvím tiskových zpráv a dokumentace,
rozešlete pozvánky (mailem, dopisy),
připravte plakáty,
využijte možnosti internetu.
Dnešní komunikace probíhá především prostřednictvím internetu. Proto je nezbytné vytvořit spojení mezi vaší webovou stránkou a stránkou pořadatele. Vaše akce dosahuje maximální viditelnost prostřednictvím efektivní webové stránky a aktivní komunikací na sociálních sítích. Komunikace na sociálních sítích je velmi snadná. Vytvořte například událost na Facebooku, představte produkt na Instagramu s poutavým „hashtagem“ nebo se představte pomocí YouTube, přidejte zajímavé video o tom, co děláte. Existuje mnoho sociálních sítí a je na vás jak je využijete. Co je také důležité. Nezapomeňte na komunikaci po akci! Podělte se o své dojmy z akce a zůstaňte tak v kontaktu s vaší komunitou. A samozřejmě nesmíte zapomenout na akci zajistit ty správné hostesky či promotéry, kteří budou závěrečnou tečkou k úspěchu na veletrhu.
Autor: Marie Leisserová