Máte před sebou důležitý veletrh? Čeká vás konference? Firemní večírek je už za dveřmi? Na tyhle akce je třeba mít spolehlivé a komunikativní hostesky. Kdy je ideální čas na to objednávat hostesky a jak vám mohou pomoct?
Proč potřebujete hostesku?
Hosteska je nejen pěkným zpestřením pro přítomné hosty, ale hlavně vám může se spoustou činností pomoct. Zvládne za vás vítat hosty, uvařit jim kávu, podpořit prodej vašeho produktu, udržovat pořádek a dobrou náladu na stánku, mořností je nepřeberně. Je tedy jen a pouze na vás, na čem se domluvíte.
Kdy objednávat hostesky?
To je zajisté dobrá otázka. Záleží na několika faktorech. Kolik hostesek potřebujete a co mají umět? Jak dlouho bude váš event trvat? Pokud je třeba zajistit dvacet anglicky hovořících slečen na třidenní akci, zabere to samozřejmě víc času než jedna hosteska na jednodenní večírek.
Zpravidla se u náročnějších akcí co do počtu, času či požadavků na hostesku, je vhodné onjednávat více než měsíc dopředu. Potřebujete dvě nebo tři slečny na pár dní? Pak bude stačit, když budete objednávat hostesky s dvou nebo třítýdenním předstihem.
Pomoc, potřebuju hostesku ze dne na den!
Ano, i to se může stát. Akce je za rohem a vám chybí hosteska. Víme, že taková situace, byť ojedinělá, je velmi nepříjemná, proto za naše klienty toto břemeno rády přezmeme. Zvládneme zajistit hostesku do 24 hodin a ulevit tak již vystresovanému klientovi. Není to sice zcela standardní situace, ale rozhodně to není ani překážka, spíše výzva. A ty my máme rády.
Chcete se podívat na ukázku akcí, které jsme realizovaly? Tady je to místo zaslíbené. Pokud chcete trochu víc akce, video s našimi akcemi vám jistě přijde vhod.